Wydarzenia
Informacja dla przyjętych na studia stacjonarne i niestacjonarne na rok akademicki 2019/2020
Data dodania: 25-07-2019 | Autor: Anna Chwał
Zajęcia dla studentów studiów stacjonarnych rozpoczną się 1 października 2019 o godzinie 900, natomiast dla studentów studiów niestacjonarnych na pierwszym zjeździe, spotkaniem z opiekunem Roku w salach, których numery zostaną podane tydzień wcześniej na tablicach informacyjnych Wydziału, - Al. Armii Krajowej 13/15 oraz na stronie internetowej Wydziału: www.wmp.ajd.czest.pl. Plany zajęć na semestr zimowy roku akademickiego 2019/2020 dostępne będą na stronach internetowych instytutów oraz na stronie głównej UJD (http://www.ujd.edu.pl/articles/view/plany-zajec).
Do dnia 20 września proszę dokonać opłaty za legitymację studencką - 22 zł. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer rachunku bankowego dostępny po zalogowaniu w systemie USOSweb (https://usosweb.ujd.edu.pl/) w menu DLA STUDENTÓW w kolumnie (po lewej stronie) MOJE STUDIA>Płatności. Kandydaci którzy rekrutowali się w systemie rekrutacyjnym IRK (Internetowa Rejestracja Kandydatów) będą posiadać takie samo hasło w USOSweb. W tytule przelewu proszę podać: legitymacja, imię, nazwisko, kierunek studiów i PESEL (konieczny). Potwierdzenie wpłaty proszę zabrać ze sobą na spotkanie z opiekunem roku w dniu 1 października.
Jeśli jest Pani/Pan zainteresowana/y otrzymaniem miejsca w domu studenckim UJD stosowny wniosek proszę złożyć w Dziekanacie Wydziału (Al. Armii Krajowej 13/15, budynek A, pok.13,14,15). Wniosek można także przesłać pocztą na adres Dziekanatu lub elektronicznie (skan) na adres : wmp@ajd.czest.pl. Formularz wniosku dostępny jest na w/w stronie Wydziału oraz na stronie Działu Spraw Studenckich UJD http://www.dss.ajd.czest.pl/.